خرید پیچ و مهره

خرید پیچ و مهرهخرید پیچ و مهره ، پیچ و مهره ها و همینطور واشرها قطعات مکانیکی هستند که تحت عنوان بست ها در کنار هم قرار می گیرند. پیچ ها قطعاتی هستند که دارای قسمت رزوه ای در استوانه پیچ و قسمت سر برای چرخاندن آن هستند. درواقع برای اتصال قطعات فلزی بدون جوش، ضمن حفظ جدایی پذیری قطعات، از پیچ و مهره و واشر استفاده می شود.

در زندگی روزمره ما بر روی مواد مختلفی که استفاده می کنیم، مهره برای هر مونتاژ یا ساخت و ساز ضروری است. شما می توانید آن را در اکثر کیت های مبلمان، ساختمان، مکانیک و محصولات دیگر پیدا کنید. شما می توانید پیچ و مهره را به صورت آنلاین خریداری کنید. استفاده از آنها بسیار راحت و ساده است، همه از آن برای مونتاژ کردن بسیاری از وسایل استفاده می کنند تا آنها را برای استفاده در دسترس قرار دهد.
پیچ ها بسته به موادی که در آنها استفاده می شود انواع مختلفی دارند: پیچ های چوبی و پیچ های فلزی. پیچ های فلزی می توانند از مواد مختلف پیچ های فولادی، پیچ های فولادی ضد زنگ، پیچ های تیتانیوم، پیچ های آلومینیومی، پیچ های نایلونی باشند. برای پیچ های فولادی ضد زنگ، دو سطح کیفیت اصلی استفاده می شود درجه یک و درجه دو.

 

پیچ و مهره چیست؟

پیچ و مهره نوعی اتصال دهنده است که معمولاً همراه با مهره برای مونتاژ دو جزء بدون رزوه استفاده می شود. سهولت استفاده آنها را برای ایفای نقش مهمی در توسعه تولید انبوه و سازه های فولادی مناسب ساخته است.

آنها از یک سر و یک بدنه استوانه‌ای تشکیل شده‌اند که در قسمتی از طول آن‌ها از بیرون رزوه می‌شوند. سر قسمتی از پیچ ها است که با بیشترین قطر مشخص می شود و شکل آن به گونه ای طراحی شده است که با ابزارهای سفت کننده مربوطه مطابقت داشته باشد. سر پیچ همچنین می تواند عملکردهای دیگری مانند توزیع بار گیره بر روی سطح تماس یا قفل کردن خود پیچ در موقعیت را انجام دهد و از چرخش جلوگیری کند.

رزوه یک ساختار مارپیچ است که در اطراف بدنه استوانه ای پیچ پیچیده شده است که حرکت چرخشی را به خطی تبدیل می کند و از سفت شدن بست ها اطمینان می دهد.

 

چند نوع پیچ و مهره وجود دارد؟

پیچ یک عضو مونتاژی است که از یک میله رزوه دار و یک مهره یا واشر تشکیل شده است. بنابراین وقتی صحبت از مهره و پیچ و مهره می شود، باید بدانید که هر مدل پیچ مربوط به کاربرد خاصی است. پیچ های سر شش ضلعی برای مونتاژ قطعات فلزی، پیچ های سر مربعی برای کارهای نجاری چوبی، مهره ها و پیچ های سر آسیاب شده با یا بدون گنبد برای کارهای دقیق استفاده می شود. رزوه ساقه با استانداردهای دقیق بین المللی ثابت شده است که در نتیجه امکان تعویض مهره ها و واشرها را فراهم می کند.

پیچ و مهره ها بر اساس مشخصات و کاربردهایشان در نمونه های مختلف موجود هستند.

طیف گسترده ای از پیچ و مهره ها را در مواد مختلف مانند فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ و آهنی ارائه می دهد.
آنها را می توان با استفاده از پوشش های فلزی که یک مانع موثر در برابر رایج ترین عوامل خورنده ایجاد می کند، تهیه کرد.

چون ابعاد و اندازه پیچ ها متفاوت با یکدیگر است، نیاز دارند تا با ابزار و آچارهای متفاوتی همخوانی داشته باشند.

پیچ شش ضلعی: محبوب ترین، به خوبی با آچارهای قابل تنظیم، مسطح و قابل تنظیم سازگار است.
مهره مربعی: گرفتن کلید بیشتر را فراهم می کند.
مهره شانه دار: سطح یاتاقان را افزایش می دهد و شل شدن را محدود می کند.
مهره پروانه ای یا مهره بال: که از دو بال تشکیل شده است، می توان آن را پیچ و با انگشتان کار کرد.
مهره استوانه ای یا عرضی: این مجموعه ترکیبی از زیبایی و استحکام است و به راحتی پنهان می شود.
مهره ترمزدار: مجهز به سیستمی است که از شل شدن تصادفی که ممکن است در اثر لرزش ایجاد می شود، جلوگیری کند.

 

اصلی ترین مزیت پیچ ها و مهره ها

پیچ و مهره ها مانند پیچ ها قطعات فلزی را به صورت غیر دائمی به هم وصل می کنند. به عنوان مثال می توان با استفاده از ابزار مناسب اجزا را از یکدیگر جدا کرد. این یکی از مزیت های اصلی پیچ و مهره ها نسبت به پرچ ها است که به عنوان مثال نمی توان آنها را جدا کرد و دوباره جمع کرد.

سه معیار برای انتخاب پیچ و مهره

ما سه معیار را برجسته کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد پیچ‌های مناسب را برای کار خود به ایمن‌ترین راه انتخاب کنید.
استاندارد تنها معیاری نیست که هنگام انتخاب پیچ باید در نظر گرفته شود. هنگام انتخاب پیچ و مهره، ارزش آن را دارد که مطمئن شوید که ویژگی های کلی آن واقعاً با نیازهای شما مطابقت دارد.
شکل سر پیچ
شکل سر مطابق با سطح امنیت پیچ، جنبه زیبایی شناختی آن و البته سهولت نصب آن است. شکل های مختلفی از سر پیچ ها وجود دارد، اما رایج ترین آنها عبارتند از:

شش ضلعی
مربع
آسیاب شده
سوکت شش گوش
استوانه ای
نوع گام یا نخ
گام فاصله بین دو راس رشته متوالی است. دو نوع زمین وجود دارد: زمین های استاندارد یا معمولی و زمین های خوب. پیچ و مهره های گام درشت برای اکثر کارهای مونتاژی مناسب هستند. از سوی دیگر، مدل‌های با گام‌های ظریف باید برای محدودیت‌های خاصی در نظر گرفته شوند، که نیاز به ابزار محکم کردن بسیار دقیق و نصب نسبتاً دشواری دارند.

ابعاد پیچ

ابعاد یکی دیگر از معیارهایی است که هنگام انتخاب پیچ باید در نظر گرفت. به طور کلی، هرچه قطر پیچ بزرگتر باشد، مقاومت در برابر برش و کشش بیشتر است. علاوه بر این، در قطرهای معادل، پیچ و مهره ای که بیشترین طول را دارد، پیچ و مهره ای است که بهترین مقاومت را نشان می دهد.

جنس پیچ

پیچ و مهره های موجود در بازار همه از یک ماده ساخته نمی شوند. مواد انتخاب شده برای ساخت پیچ کیفیت آن را تعیین می کند و باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود. هرچه مواد بهتر باشد، پیچ در برابر خوردگی مقاومت بیشتری دارد.

قیمت انواع پیچ و مهره

قیمت پیچ و مهره بر اساس جنس، کیفیت، ابعاد و تعداد متغیر است. همچنین تکنولوژی ساخت پیچ در تعین قیمت ها تاثیرگذار می باشد. اگر شما نیاز داشته باشید تا قیمت های اصلی و بدون واسطه انواع مختلف پیچ ها را به همراه مهره های متصل را استعلام بگیرید با کارشناسان مجموعه ما ارتباط مستقیم از طریق راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما داشته باشید تا قیمت های به روز را در اختیار شما قرار دهند.
در حال حاضر عامل مهم در تعیین کردن قیمت نهایی، مواد تشکیل دهنده پیچ ها و مهره ها می باشد، چون تیتانیوم گران ترین پیچ ها و مهره ها را از تمام معیارهای کیفی به نسبت فولا، آهن، پلاستیک و مس و غیره دارد.

خرید پیچ و مهره به صورت آنلاین

در فروشگاه پیچ و مهره ماهور امکان یافتن انواع پیچ و مهره وجود دارد. با بیش از صدها محصول می توانید هر نوع قطعه مکانیکی را خریداری کنید. تمامی اقلام با مشخصات فنی همراه بوده و به صورت مستقیم و آنلاین قابل خرید می باشند.

نتیجه گیری:
به یاد داشته باشید که، مهره ها و پیچ های مورد استفاده به محیط، استحکام و ضخامت جسمی که در آن قرار می گیرند بستگی دارد. همچنین مراقب باشید که از پیچ گوشتی یا نوک پیچ گوشتی برقی مناسب برای پیچ یا باز کردن میله رزوه شده خود استفاده کنید وگرنه در خطر آسیب دیدن آن هستید!
آیا به دنبال پیچ و مهره با قیمت بسیار مناسب هستید؟ در این صفحه طیف کاملی از پیچ‌ها و پیچ‌ها با استحکام بالا را که برای استفاده در مفاصل اصطکاکی طراحی و ساخته شده‌اند، مشاهده می‌کنید.

اکنون که به شناخت بین پیچ و مهره کاملاً مسلط شدید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد لازم برای نیازهای خود را تهیه کنید. برای انجام این کار، به سایت ما بروید، جایی که طیف گسترده ای از پیچ و مهره های با کیفیت را با بهترین قیمت پیدا خواهید کرد. به مشاوره نیاز دارید؟ از تماس با ما دریغ نکنید، تیم ما در اختیار شماست و متعهد به جلب رضایت شما به صورت روزانه است. این به شما بستگی دارد، پروژه شما در انتظار شماست!

 

ویژگی های پیچ و مهره استیل با کیفیت

X
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی ما اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند
👋سلام ، چطور می توانم کمک کنم؟